«Αποστολή Νερό» είναι το περιβαλλοντικό πρόγραμμα της Coca-Cola που εξελίσσεται από το 2006 στα ελληνικά νησιά. Και γιατί το γράφω τώρα; Μα, γιατί διάφορες μεγάλες ενημερωτικές ιστοσελίδες, από αυτές που ανήκουν στους μεγαλομεγάλους των Media, βγήκαν και το επανέφεραν. Μία ακόμη συντονισμένη προσπάθεια της πολυεθνικής που δήθεν για να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της «κοινωνικής δράσης» της μπούκωσε ιστοσελίδες και τσέπες. Δεν δικαιολογείται αλλιώς, τα έγκυρα διαδικτυακά ΜΜΕ να μηρυκάζουν όσα γράφει η Coca-Cola και αυτό να αποτελεί είδηση. Ας έκαναν αυτά τα ΜΜΕ τον κόπο να ρίξουν μια ματιά στην κατανάλωση των προϊόντων της πολυεθνικής για να καταλάβουν ότι αυτή έχει πέσει κατά 20% τον τελευταίο χρόνο, δείχνοντας ότι το μποϊκοτάζ που διακηρύσσουν σε όλη την Ελλάδα οι απεργοί του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης, έχει αποτέλεσμα. Κι επειδή έχει αποτέλεσμα, όλο και περισσότερο αναγκάζεται η Coca-Cola να ρίχνει χρήμα σε διαφημίσεις και «ειδήσεις». Ελπίζοντας ότι το μποϊκοτάζ δεν θα καταφέρει να μειώσει την κατανάλωση των προϊόντων της κατά 50% όπως συνέβη σε ανάλογη περίσταση στην Ισπανία.

Προχθές, Τετάρτη, το μάτι μου έπεσε αφενός στην έγκυρη (προφανώς) «είδηση» (από το in.gr του ΔΟΛ) για την κοινωνική προσφορά της εταιρίας και αφετέρου στην ανακοίνωση των απεργών της Coca-Cola, που είχαν βγάλει το καλοκαίρι, όταν και πάλι η εταιρία έριξε χρήμα στην αγορά των ΜΜΕ για να σκεπάσει τη φωνή του μποϊκοτάζ. Αν και παλιά πλέον, η ανακοίνωση φαντάζει πολύ πιο επίκαιρη από την «είδηση» του in.gr. «Με μια ύπουλη τηλεοπτική διαφήμιση, που σφετερίζεται δημόσιους χώρους και μνημεία της Θεσσαλονίκης, [η πολυεθνική Coca Cola] προσπαθεί να “πείσει” το καταναλωτικό κοινό ότι συνεχίζει σαν και πρώτα τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να επισκιάσει τον αγώνα μας για επαναλειτουργία του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης. Η Κόκα Κόλα διαφημίζει ότι μένει Ελλάδα τη στιγμή που έχει κλείσει τα εργοστάσια της σε Κέρκυρα, Ρόδο, Αθήνα, Μεσολόγγι, Πάτρα και τώρα και στη Θεσσαλονίκη. […] Η Coca Cola για μήνες ολόκληρους έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μη γίνει γνωστό το “λουκέτο” του εργοστασίου στην Θεσσαλονίκη, επέβαλλε με τα δαπανηρά και προσοδοφόρα για τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης διαφημιστικά μηνύματα την αποσιώπηση του εννεάμηνου αγώνα μας. ΤΩΡΑ, μετά τη μεγάλη συμμετοχή του ελληνικού λαού στο μποϊκοτάζ η Κόκα Κόλα παραπλανά τους καταναλωτές με καθαρά προπαγανδιστικές διαφημίσεις που παρουσιάζουν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης εν πλήρη λειτουργία. Υπενθυμίζουμε σε όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες ότι το εργοστάσιο εξακολουθεί να είναι κλειστό και ο αγώνας μας συνεχίζεται. Για αυτό καλούμε το καταναλωτικό κοινό να συνεχίσει το μποϊκοτάζ των προϊόντων της πολυεθνικής Coca Cola μέχρι να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο. Ο αγώνας μας φέρνει αποτελέσματα. Ούτε γουλιά Αμίτα, Φάντα, Κόκα-Κόλα, Αύρα».

 

Θητεία τυμβωρύχου

εκτελεί ο Ιοβόλος

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!