Δόθηκε επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα των πάσης φύσεως ΜΜΕ (περιλαμβανομένων και… ανύπαρκτων ιστοσελίδων) που μοιράστηκαν τα 20 εκατομμύρια της κυβερνητικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» για την προστασία από τον κορωνοϊό. Κι έγινε έτσι σαφές για ποιο λόγο η κυβέρνηση απέφευγε τόσο καιρό να τη δημοσιοποιήσει: όπως αναμενόταν, και σε πλήρη αντίθεση με τις διαβεβαιώσεις των κυβερνητικών εκπροσώπων, οι ημέτεροι πήραν τη μερίδα του λέοντος, και οι υπόλοιποι ψίχουλα (από… χορταστικά έως μικροσκοπικά) για το φαίνεσθαι.

Οι φιλοκυβερνητικοί όμιλοι παραπληροφόρησης χόρεψαν τρελά και σε αυτό το πάρτι: 2,13 εκατομμύρια ευρώ πήραν τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ του ομίλου Βαρδινογιάννη. Σκάι, Καθημερινή και λοιπά ΜΜΕ του ομίλου Αλαφούζου έλαβαν 1,82 εκατομμύρια ευρώ. Ο όμιλος Κυριακού απέσπασε 1,35 εκατομμύρια ευρώ. Και 1,23 εκατομμύρια ευρώ ο όμιλος Μαρινάκη. Ο τελευταίος όμως τα επέστρεψε στον αποστολέα, συνοδευόμενα από μήνυμα με λίγες αλλά καλές ταβανόπροκες. Θες γιατί θεώρησε ότι τον έριξαν με… φραγκοδίφραγκα; Θες επειδή έχει χολωθεί με τμήματα του κυβερνητικού επιτελείου; Θες γιατί επιδιώκει άλλου επιπέδου μπίζνες; Κύριος οίδε!

Ακολουθούν με εξαψήφια ποσά ο Σαββίδης (786 χιλιάδες ευρώ), το Πρώτο Θέμα (589 χιλιάδες), ο Ράπτης (496 χιλιάδες), τα κρατικά ΜΜΕ (ΕΡΤ, ΕΡΑ κ.λπ., όγδοα και καταϊδρωμένα με 452 χιλιάδες ευρώ), ο Φιλιππόπουλος (Capital, The Toc κ.λπ. με 363 χιλιάδες), τα Παραπολιτικά (306 χιλιάδες) και πάει λέγοντας. Κοντά 412.000 ευρώ ήταν και η αμοιβή της ιδιωτικής εταιρίας που ανέλαβε την κατανομή της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» στα ΜΜΕ. Προφανώς για το κατόρθωμά της να μοιράσει τα σχεδόν 20 εκατομμύρια δίχως… ίχνος των «αντικειμενικών, ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων», τα οποία επικαλούνταν ο κύριος Πέτσας αλλά δεν είδε κανείς.

Πράγματι, πέραν των εξώφθαλμα σκανδαλωδών διαφημίσεων σε ανενεργά μπλογκ και ιστοσελίδες που φτιάχτηκαν ή ξαναφτιάχτηκαν επί τούτου «στο πόδι», είναι αδύνατο να διακρίνει κανείς οποιαδήποτε λογική στην κατανομή των σχετικών κονδυλίων – πέραν του βασικού μοτίβου «για τους φίλους, λεφτά υπάρχουν». Υπάρχει και το ζήτημα ποιανού ξένου ομίλου είναι θυγατρική η εν λόγω ιδιωτική εταιρία (που είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια της Ν.Δ. το 2019), και με ποια άλλη θυγατρική του ίδιου ξένου ομίλου (που είχε αναλάβει την αντίστοιχη καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ) έχει στενές σχέσεις, αλλά κινδυνεύουμε να βγούμε εκτός θέματος…

Γ.Α.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!