Κόλαφος είναι τα αποτελέσματα της έρευνας με τις απόψεις των επιβατών του ΟΑΣΘ που παρουσίασε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών στη Θεσσαλονίκη.

Στην έρευνα που είχε σκοπό να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών του ΟΑΣΘ, μετά τις πρόσφατες αυξήσεις στο αντίτιμο των εισιτηρίων και τις αλλαγές σε δρομολόγια, που ανακοίνωσε ο ΟΑΣΘ, συμμετείχαν 8.784 καταναλωτές.

«Δεν μπορώ να καταλάβω μια πολιτεία που επιδοτεί με 5 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο τον ΟΑΣΘ, μια επιχείρηση με διασφαλισμένα τα κέρδη της βρέξει-χιονίσει σε μια χώρα που περνάει κρίση», δήλωσε ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ, Νικ. Τσεμπερλίδης.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, κακή έως πολύ κακή αξιολογεί το 82% των επιβατών την πληρότητα των λεωφορείων, το 85% την άνεση της μετακίνησης και το 89% τη σχέση ποιότητας-τιμής.

Σημαντικά προβλήματα είναι επίσης για το 97% των επιβατών η μείωση της συχνότητας δρομολογίων και η υπερφόρτωση, για το 94% η αύξηση του αντιτίμου του εισιτηρίου, για το 90% η έλλειψη κλιματισμού και για το 88% η παλαιότητα των λεωφορείων.

Την ίδια ώρα 9 στους 10 επιβάτες θέλουν να αλλάξει άμεσα: η μείωση της συχνότητας των δρομολογίων, η αύξηση του αντιτίμου, η υπερφόρτωση και η διακοπή των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, από τους συμμετέχοντες το 53% είναι γυναίκες, το 82% μεταξύ 19 έως 39 ετών, το 52% έχει εισόδημα έως 1.000 ευρώ, το 44% είναι μαθητές/φοιτητές, ενώ το 67% απόφοιτοι Ανώτατης Εκπαίδευσης. Επιπλέον το 72% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί το λεωφορείο για τις καθημερινές του μετακινήσεις.

Τέλος, όπως ανέφεραν οι διοργανωτές, φαίνεται πως υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους φοιτητές του Α-ΤΕΙΘ στη Σίνδο, η οποία δείχνει πως από τις απαντήσεις των φοιτητών και τα σχόλιά τους φαίνεται ότι η κατάσταση της γραμμής 52 είναι τραγική.

«Η κατάσταση με το 52 είναι άθλια. Τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα για τη ζήτηση που υπάρχει με αποτέλεσμα να μην χωράμε, έχει τύχει να περάσουν 5 λεωφορεία χωρίς να σταματήσουν. Τα λεωφορεία γίνονται “κονσέρβες”. Επίσης η αύξηση του εισιτηρίου είναι παράλογη», ανέφερε κάποιος που συμμετείχε στην έρευνα για τη συγκεκριμένη γραμμή.

 

Κατερίνα Μπακιρτζή

 

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!