Τα δεδομένα για τον ΟΣΕ αποδεικνύουν πόσο γυμνός είναι ο βασιλιάς. Γράφειο ο ειδικός συνεργάτης

Είναι ίδιον των ανελεύθερων καθεστώτων να χρησιμοποιούν κάποιο από τα ΜΜΕ για να προετοιμάσουν την κοινή γνώμη για όσα σκοτεινά σχέδια απεργάζονται. Στην Ελλάδα των μνημονίων που θρέφεται από την, εδώ και δεκαετίες, διαπλοκή της πολιτικής, των επιχειρήσεων και της μιντιοκρατίας, η τακτική έχει ως εξής: Ένα Μέσο Ενημέρωσης βγάζει το «λαγό» και σπεύδει η κυβέρνηση να διαψεύσει, αυτά που η ίδια έχει φροντίσει να διαρρεύσει στο μέσον… Έτσι κάπως επήλθε ο «ξαφνικός» θάνατος της ΕΡΤ. Με το ίδιο καλοδουλεμένο πλάνο, επανέρχονται για να προαναγγείλουν ακόμη ένα χτύπημα στο δημόσιο αγαθό των μεταφορών / συγκοινωνιών, μέσω μεγάλης κυριακάτικης εφημερίδας που εμφανίζεται να «χτυπά» τους πρώην πρωθυπουργούς, κατηγορώντας τους πως κανείς δεν φρόντισε για την εξυγίανση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος κάνοντάς τον τουλάχιστον «βιώσιμο», και γι’ αυτό η τρόικα -λέει- απαιτεί την καρατόμησή του στο ίδιο μοτίβο με την ΕΡΤ.
Βγήκε λοιπόν ο… αντιπρόεδρος Βενιζέλος με το γνωστό ύφος του να διαψεύσει, αντιπαραθέτοντας πως όχι μόνο δεν υπάρχει στο σχεδιασμό της κυβέρνησης το ενδεχόμενο κλείσιμο του ΟΣΕ, αλλά αντίθετα «βρίσκονται σε εξέλιξη βασικά και μεγάλα έργα σιδηροδρομικών υποδομών σε όλη τη χώρα».
Κύριε Βενιζέλο, μην προσπαθείτε μάταια, εκτός και εάν οι δηλώσεις σας αφορούν μόνο την ικανοποίηση των ελεγχόμενων από εσάς Media. Ο βασιλιάς, δηλαδή η κυβέρνησή σας, είναι ήδη γυμνός αναφορικά με το ζήτημα του ΟΣΕ και αυτό είναι κάτι που ήδη γνωρίζει όλη η μεταφορική «πιάτσα». Ας θέσουμε μερικά απλά -δυστυχώς ρητορικά- ερωτήματα για να αντιληφθούν οι πάντες τα δεδομένα:
– Στα μεγάλα έργα σιδηροδρομικών υποδομών που αναφέρεστε, συγκαταλέγεται το νέο οργανόγραμμα και εσωτερικός κανονισμός που μεταφέρει ολόκληρες γεωγραφικές περιοχές που εξυπηρετούνταν από τον ελληνικό σιδηρόδρομο (επιβατικό και εμπορευματικό) σε άλλες άσχετες, αφήνοντας μεγάλες πόλεις όπως ο Βόλος π.χ. χωρίς υπηρεσίες (αλήθεια, έτσι θα κάνετε εμπορευματικό κόμβο την Ελλάδα, αφήνοντας ένα κερδοφόρο περιφερειακό λιμάνι, χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, αφαιρώντας απλώς τις αρμοδιότητες από την αντίστοιχη Σιδηροδρομική Επιθεώρηση);
– Όχι κ. Βενιζέλο. Βεβαίως και δεν περιλαμβάνεται στα σχέδιά σας το κλείσιμο του ΟΣΕ. Άλλωστε τον έχετε ήδη απαξιώσει, αυτονομώντας όλες τις εν δυνάμει κερδοφόρες θυγατρικές του (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) τις οποίες ξεπουλάτε κατά μόνας σε ξένα συμφέροντα. Μήπως δεν οδηγείτε τον Οργανισμό σε προαναγγελμένο και καθόλου ξαφνικό θάνατο, αφού θα πουλήσετε τα «τιμαλφή» του και θα τον αφήσετε με το δύσκολο σκέλος της συντήρησης των υποδομών, δηλαδή το πιο κοστοβόρο όλων των τομέων (που σημειωτέον θα συνεχίσουν να πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι, ενώ οι ξένοι που θα αγοράσουν τα δίκτυα δεν θα δίνουν ούτε σεντ);
– Ποιες ακριβώς αρμοδιότητες αφήνετε στον ΟΣΕ, όταν καταργείτε ζωογόνες γραμμές (στην Αχαΐα, ακόμη περιμένουν τα εμπορευματικά τρένα),και έχετε ήδη δώσει σε ιδιώτες τη φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων, με απευθείας εργολαβίες σε εταιρίες security, αδιαφορώντας παντελώς για την ασφάλεια του Μέσου; Να σας θυμίσουμε, κ. Βενιζέλο, ότι όταν στην Αγγλία δόθηκαν σε ιδιώτες το τροχαίο υλικό και οι υποδομές συντήρησης των περίφημων Αγγλικών Σιδηροδρόμων, το άμεσο αποτέλεσμα ήταν η αύξηση των ατυχημάτων και η πλήρης διάλυση του Οργανισμού.
– Πόσο κόπτεστε κ. αντιπρόεδρε για την ύπαρξη ενός Ενιαίου, Δημόσιου σιδηροδρόμου, που θα λειτουργεί προς όφελος της κοινωνίας, όταν ξεπουλάτε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στις 16/9 ανοίγουν οι «προσφορές» των ξένων μνηστήρων για 30-40 εκατ. ευρώ), όταν δηλώνετε (στο πρόσφατο νομοσχέδιο για τα ΚΤΕΛ) ότι «δεν υπάρχουν κονδύλια για την ανακατασκευή του εμπορευματικού δικτύου στην ΑττικοΒοιωτία» ανοίγοντας το δρόμο σε ιδιώτες να υποβάλουν προσφορές για την ανακατασκευή του (εξυπηρετώντας βέβαια, ο καθένας τις δικές του γειτονικές αποθήκες / βιομηχανίες) και όταν το επόμενο πωλητήριο αφορά τη ΓΑΙΑΟΣΕ, δηλαδή φιλέτα ελληνικής γης με έτοιμες σιδηροδρομικές υποδομές;
Η αλήθεια είναι πως δεν πείθετε κανέναν πλέον, κύριοι της κυβέρνησης, και γι’ αυτό οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ σας στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα: «αφήστε τα ψέματα και τις διαρροές». Αφενός ο ΟΣΕ δεν παράγει έλλειμμα τα τελευταία, τουλάχιστον, 2 χρόνια, αφετέρου επιβάλλεται να διατηρήσει το δημόσιο χαρακτήρα του, να αναπτυχθεί και να παρέχει φθηνή και ποιοτική μεταφορά στον ελληνικό λαό.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!