Μεγάλα προβλήματα και απίστευτη ταλαιπωρία έχουν δημιουργήσει στο επιβατικό κοινό της Αθήνας οι περικοπές δρομολογίων και η αναστολή δρομολογίων των λεωφορείων του ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ). Καταργήθηκαν 26 λεωφορειακές γραμμές με σκοπό την μείωση του κόστους και την συρρίκνωση των ελλειμμάτων του οργανισμού, όπως ανακοίνωση η διοίκηση του ΟΣΥ.
Σύμφωνα επίσης με την διοίκηση η κατάργηση έγινε γιατί οι συγκεκριμένες λεωφορειακές γραμμές είχαν χαμηλή επιβατική κίνηση και επικαλύπτονταν από άλλες γραμμές. Βέβαια αυτό στην πράξη δεν ίσχυσε αφού παρατηρήθηκε το φαινόμενο πολίτες να περιμένουν στις στάσεις πάνω από μια ώρα με αποτέλεσμα να σημειωθούν μικροεπεισόδια μεταξύ επιβατών και οδηγών. Και όλα αυτά μετά την αύξηση κατά 40% των εισιτηρίων που υποτίθεται έγινε για την καλύτερη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Χαρακτηριστική είναι και η ανακοίνωση της Ενωτική Αγωνιστική Συνεργασία Εργαζομένων ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ. Τονίζουν ότι «το υπουργείο Μεταφορών, ο ΟΑΣΑ, η διοίκηση της ΕΘΕΛ (νυν ΟΣΥ) με την προδοτική και ένοχη σιωπή του Διοικητικού Συμβουλίου χρησιμοποιώντας τον ίδιο μηχανισμό και τα ίδια πρόσωπα που ιδιωτικοποίησαν το 1992 την ΕΑΣ, προχώρησαν από τις 25 Ιούλη σε σφαγιασμό λεωφορειακών γραμμών που έχουν σαν αποτέλεσμα: την πλήρη υποβάθμιση και απαξίωση των αστικών μεταφορών, την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και την στέρηση του αγαθού της Δημόσιας Αστικής συγκοινωνίας από ολόκληρες περιοχές, τον προπηλακισμό και τον ξυλοδαρμό ήδη δύο συναδέλφων οδηγών από επιβάτες που περίμεναν πάνω από μια ώρα στη στάση και την μείωση του συγκοινωνιακού έργου –αδιαφορώντας για την μη εξυπηρέτηση των πολιτών- ώστε να υπάρξει πλεονάζον προσωπικό για να προχωρήσουν σε διαθεσιμότητα-μετατάξεις-απολύσεις και τέλος σε ιδιωτικοποίηση.»
Ν.Τ.
Σχόλια