– Δεν πρόλαβε να γίνει 28 χρονών. Κόρη ενός οδηγού ταξί και μιας φαρμακοποιού. Σπάνιο ταλέντο. Είκοσι χρονών κυκλοφόρησε το πρώτο της άλμπουμ, το Frank. 23 ετών γνώρισε την παγκόσμια καταξίωση με το δεύτερο. Back In Black: Επιστροφή στο μαύρο…  Χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα σημαντικότερα άλμπουμ των τελευταίων ετών. 5 Bραβεία Γκράμι. 10 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις. Πακτωλός χρημάτων για όσους επένδυσαν στο πηγαίο ταλέντο της. Της κανόνιζαν συναυλίες που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί. Γιουχαΐσματα στο Ντουμπάι, διασυρμός στο Βελιγράδι. Ακύρωση της συναυλίας, στην Αθήνα, τον Ιούνιο. Το κοκτέιλ τα είχε όλα: ναρκωτικά, αλκοόλ, νευρική ανορεξία… Η Amy Winehouse δεν μένει πια εδώ!

– Είναι σίγουρο πως όσοι την «αξιοποίησαν» θα συνεχίσουν να θησαυρίζουν. Ίσως ακόμη περισσότερο με το θάνατό της. Θα περιμένουμε, προφανώς, σύντομα τον δίσκο με τα «ακυκλοφόρητα» τραγούδια της…
– Ο πολιτισμός γίνεται βαρβαρότητα και σκοτώνει. Ακόμη και στην ευημερούσα Νορβηγία. Αν διαβάσετε τα σπουδαία αστυνομικά μυθιστορήματα του Γκούναρ Στόλεσεν Στο σκοτάδι όλοι οι λύκοι είναι γκρι και Δικός σου ώς το θάνατο (εκδόσεις Πόλις) θα δείτε πως εκκολάπτεται το αβγό του φιδιού, αλλά και πως το νήμα του φασισμού φτάνει πολύ πίσω στη νορβηγική ιστορία…
– Την «αγάπη του για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό», επικαλέστηκε και ο 32χρονος ακροδεξιός Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ για τη σφαγή των 93 συμπατριωτών του, προκειμένου να αποτρέψει την «ιδεολογική αυτοκτονία» της Ευρώπης και να προωθήσει το μανιφέστο του με τίτλο «2083 – Μια Ευρωπαϊκή Διακήρυξη Ανεξαρτησίας» που μιλά για μαρξιστικοϊσλαμικές συνωμοσίες και άλλα που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε παιδαριώδη, αν δεν ήταν τόσο φρικαλέα…  
– Ας σκεφτούν λιγάκι όλοι αυτοί που, για τους δικούς τους στόχους, όχι μόνο ανέχονται, αλλά και σιγοντάρουν την ελληνική ακροδεξιά. Που της έδωσαν θέση προνομιακού συνομιλητή…
– «Θέλω να αποδοθεί δικαιοσύνη. Θέλω να πάει στη φυλακή. Θέλω να μάθει ότι υπάρχουν μερικά μέρη όπου δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα λεφτά σου, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη δύναμή σου, όταν κάνεις κάτι σαν κι αυτό». Λόγια της Ναφισάτου Ντιαλό της περίφημης «καμαριέρας», στην πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε στο Newsweek. Από την αρχή, ομολογώ, δεν ασπάστηκα τις θεωρίες συνωμοσίας περί «παγίδας», ούτε διασκέδασα με τα διάφορα ανέκδοτα. Θέλω να πιστέψω ότι τα λόγια της είναι αληθινά. Οι δικηγόροι του άθλιου Στρος Καν (επαγγελματία ψεύτη και βιαστή των λαών, ως επικεφαλής του ΔΝΤ) προσπαθούν με κάθε τρόπο να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία της. Δεν μπορώ παρά να είμαι μαζί της!
– Θα μου πείτε, τώρα, τι σχέση έχει με τον πολιτισμό ο Στρος Καν. Όση και ο Γερουλάνος. Που καμαρώνει για τις κρουαζιέρες, του τρέχουν τα σάλια για το Μουσείο της Ακρόπολης, έλα όμως που τα «ξεροκέφαλα» γεγονότα είναι εναντίον του: Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής πρώτο τρίμηνο του 2011 οι επισκέπτες στα μουσεία μειώθηκαν κατά 24,3% και οι εισπράξεις κατά 26,8% – σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Μεγάλες είναι οι απώλειες ακόμα και για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, καθώς από τους 310.986 περσινούς επισκέπτες υποδέχτηκε φέτος 231.082 (μείωση που αγγίζει το 25,7%)!
– …Όσο για τις κρουαζιέρες, η κ. Ανθή Καλογιάννη από το Σωματείο των Ξεναγών σημειώνει σε συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία: «Ο τουρισμός της κρουαζιέρας δεν ωφελεί το χώρο του πολιτισμού, διότι οι συγκεκριμένοι επισκέπτες, σε αντίθεση με όσους καταφθάνουν για μία εβδομάδα διακοπών με αεροπλάνο, δεν μετακινούνται και δεν αφήνουν χρήματα στη χώρα. Δίνουν 12 ευρώ να δουν την Ακρόπολη και ξεμπερδεύουν με τον πολιτισμό»…
– …Και για κλείσιμο η σκηνή από σημαντικό αρχαιολογικό χώρο της Αττικής. Μια συμβασιούχος φύλακας μόνη της, σε έρημη περιοχή, έχοντας την ευθύνη των εισιτηρίων αλλά και της φύλαξης μιας τεράστιας έκτασης.
Η σύμβασή της λήγει με άγνωστη συνέχεια. Καμία πρόσληψη δεν προβλέπεται… Να φανταστώ ότι προσεχώς θα δούμε και κανένα «Πωλείται»;

 

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!