Συνεχίζονται δυναμικά οι κινητοποιήσεις

Η εντυπωσιακή αποφασιστικότητα που δείχνουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και βυτιοφόρων και μετά την ψήφιση του κυβερνητικού νομοσχεδίου για την «απελευθέρωση του κλάδου οδικών εμπορευματικών μεταφορών» αναδεικνύει την πολιτική καταστροφής των μικρομεσαίων ιδιοκτητών και επαγγελματιών που σκόπιμα ακολουθεί η κυβέρνηση. «Ό,τι είχαμε να χάσουμε το χάσαμε», δήλωσε ο Γ. Τζωρτζάτος, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, «από εδώ και πέρα οι κινητοποιήσεις μας θα είναι πιο ισχυρές».
Η απεργία συνεχίζεται μέχρι την Παρασκευή 24/9 που πραγματοποιείται η νέα γενική συνέλευση, ενώ σε 20 σημεία του οδικού δικτύου είναι παραταγμένα 800 φορτηγά και βυτιοφόρα, έτοιμα να αποκλείσουν εθνικές οδούς.
Μετά από σύσκεψη στο Μαξίμου, οι εισαγγελείς ετοιμάζουν εντάλματα για το αυτόφωρο σε περίπτωση αποκλεισμών.
Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε επί της αρχής από το ΠΑΣΟΚ, τη Ν.Δ. και τους ανεξάρτητους Ντ. Μπακογιάννη, Φ. Κουβέλη και Σ. Σακοράφα, που ως φαίνεται θέλουν να «ανοίξει η αγορά», αλλά ουδόλως ενοχλούνται από τα καρτέλ που λυμαίνονται ολόκληρους κλάδους ή μάλλον ευνοούν τη δημιουργία παρόμοιων καρτέλ και πολυεθνικών μονοπωλίων στον κλάδο των μεταφορών, γιατί περί αυτού πρόκειται, και την εξόντωση χιλιάδων μικρο-ιδιοκτητών και οδηγών, καθώς και μικρών επιχειρηματιών με παράλληλη αύξηση του κόστους. Κατά σε όλα ψήφισαν το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο «αποφασιστικός» υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας εμφανίστηκε ως «εθνοσωτήρας» που νοιάζεται για την πατρίδα. Δεν νοιάζεται για τους εργαζόμενους, για τους συνταξιούχους, για τους νέους, για τους ανέργους, για τους μικρο-ιδιοκτήτες, για τους αγρότες… Το ποια είναι η πατρίδα γι’ αυτόν είναι ευνόητο. Δεν καταλαβαίνει ή προσποιείται πως δεν καταλαβαίνει, ότι ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια των φιλικών τους ΜΜΕ να εμφανίσουν κάθε αγώνα ως υπεράσπιση προνομίων και να το παίξουν αμύντορες των φτωχών που θέλουν να μπουν στο επάγγελμα, προβάλλοντας τη στρατηγική του «χάους» των απεργιών. Η νέο-φεουδαρχική πολιτική τους, τους βάζει απέναντι σε όλη την κοινωνία και αργά ή γρήγορα θα το πληρώσουν. Οι μεταφορείς είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κλάδου σε απόγνωση που βγαίνει δυναμικά στο προσκήνιο. Και αυτοί που θα ακολουθήσουν είναι πολλοί…
Τα ψελλίσματα για κάποιες δεσμεύσεις έναντι των ιδιοκτητών φορτηγών που θα υλοποιηθούν στη μεταβατική τριετία όχι μόνο δεν πείθουν, αλλά φαίνονται ανυπόστατα, όταν συνοδεύονται από πολιτικές πυγμής του τύπου «σταματήστε την απεργία γιατί θα ακυρώσουμε τη μεταβατική περίοδο και θα δώσουμε άδειες Δ.Χ. σε φορτηγά Ι.Χ.», δηλαδή, παραδοθείτε και μετά θα κάνουμε με τις δεσμεύσεις ό,τι κάναμε και με τις προεκλογικές υποσχέσεις: «στα παλιά μας τα παπούτσια».
Είναι, δε, τόσο παχύδερμα που δεν τους νοιάζουν ούτε τα γιουχαΐσματα έξω από τη Βουλή, αλλά και όπου τους συναντά ο κόσμος, ούτε η γνώμη του γι’ αυτούς. Αρκεί να δέχονται φιλικά χτυπηματάκια στην πλάτη από τους Μπαρόζο και Τόμσεν, εκεί αρχίζει και τελειώνει η «εθνική αποστολή» τους.

Μ.Ν.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!