Κανένας προεκλογικός παροξυσμός δεν δικαιολογεί απρέπειες όπως αυτές, στις οποίες συστηματικά η εφημερίδα σας επιδίδεται σε βάρος μου τελευταία.
1) Η πρώτη ήταν η καθυστέρηση δημοσίευσης (23/10/2010 ενώ είχε σταλεί 3/10/2010) της απάντησής μου στο προκλητικό για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ δημοσίευμα του υπεύθυνου έκδοσής σας Ν. Ταυρή της 2/10/2010. Δημοσιεύσατε την απάντησή μου καθυστερημένα, μετά από κατακραυγή, δέκτης της οποίας είχε γίνει και η κ. Αριάδνη Αλαβάνου, αποσιωπώντας την ημερομηνία αποστολής και χωρίς φυσικά καμμία εξήγηση για την καθυστέρηση.
1) Η πρώτη ήταν η καθυστέρηση δημοσίευσης (23/10/2010 ενώ είχε σταλεί 3/10/2010) της απάντησής μου στο προκλητικό για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ δημοσίευμα του υπεύθυνου έκδοσής σας Ν. Ταυρή της 2/10/2010. Δημοσιεύσατε την απάντησή μου καθυστερημένα, μετά από κατακραυγή, δέκτης της οποίας είχε γίνει και η κ. Αριάδνη Αλαβάνου, αποσιωπώντας την ημερομηνία αποστολής και χωρίς φυσικά καμμία εξήγηση για την καθυστέρηση.
2) Η δεύτερη είναι η προκλητική διαστρέβλωση των απόψεών μου σε άρθρο της κ. Αριάδνης Αλαβάνου στο τελευταίο τεύχος σας (30/10/2010).
Εκεί η κ. Αριάδνη γράφει για μένα:
Το Κ.Κ.Ε. δεν είναι μοναδικό στη μοναδικότητά του. Μοναδική είναι και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, όπως μαθαίνουμε από πλείστα όσα δημοσιεύματα της εφημερίδας Πριν. Εκεί διαβάζουμε φερ ειπείν, το «Εμείς της ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α., είμαστε κάτι άλλο» (Κ. Παπαδάκης Πριν 24/10).
Η αυτούσια περικοπή, από το άρθρο μου στο Πριν της 24/10, στην οποία η κ. Α.Α. αναφέρεται έχει ως εξής:
Εμείς της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν είμαστε έξω από την κρίση της αριστεράς. Το αντίθετο, είμαστε ένα από τα παράγωγά της. Αλλά είμαστε και κάτι άλλο : Η ριζοσπαστική κοινωνική αριστερά που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στους κοινωνικούς χώρους και στους κοινωνικούς αγώνες…
Έτσι, λοιπόν η συντάκτις σας διαστρεβλώνει μία περικοπή εντελώς αυτοκριτική αφαιρώντας μία λέξη και παρουσιάζοντας την υπόλοιπη φράση έξω από το πλαίσιό της για να με εμφανίσει στο αναγνωστικό σας κοινό ως μονολιθικό και να με ταυτίσει με το ΚΚΕ. Δεν με ενοχλεί ποτέ η αντιπαράθεση. Αλλά η διαστρέβλωση δεν έχει σχέση με διάλογο και αντιπαράθεση. Δεν έχετε δικαίωμα να παρουσιάζετε τις απόψεις του άλλου όπως σας βολεύουν για να τις χτυπήσετε.
Και με λύπη μου διαπιστώνω ότι στη διαστρέβλωση είσθε εσείς που ταυτίζεσθε με το ΚΚΕ. Η αριστερά δεν έχει ανάγκη από έναν νέο Ριζοσπάστη. Αξίζει πραγματικά καλύτερη τύχη.
Εκεί η κ. Αριάδνη γράφει για μένα:
Το Κ.Κ.Ε. δεν είναι μοναδικό στη μοναδικότητά του. Μοναδική είναι και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, όπως μαθαίνουμε από πλείστα όσα δημοσιεύματα της εφημερίδας Πριν. Εκεί διαβάζουμε φερ ειπείν, το «Εμείς της ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α., είμαστε κάτι άλλο» (Κ. Παπαδάκης Πριν 24/10).
Η αυτούσια περικοπή, από το άρθρο μου στο Πριν της 24/10, στην οποία η κ. Α.Α. αναφέρεται έχει ως εξής:
Εμείς της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν είμαστε έξω από την κρίση της αριστεράς. Το αντίθετο, είμαστε ένα από τα παράγωγά της. Αλλά είμαστε και κάτι άλλο : Η ριζοσπαστική κοινωνική αριστερά που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στους κοινωνικούς χώρους και στους κοινωνικούς αγώνες…
Έτσι, λοιπόν η συντάκτις σας διαστρεβλώνει μία περικοπή εντελώς αυτοκριτική αφαιρώντας μία λέξη και παρουσιάζοντας την υπόλοιπη φράση έξω από το πλαίσιό της για να με εμφανίσει στο αναγνωστικό σας κοινό ως μονολιθικό και να με ταυτίσει με το ΚΚΕ. Δεν με ενοχλεί ποτέ η αντιπαράθεση. Αλλά η διαστρέβλωση δεν έχει σχέση με διάλογο και αντιπαράθεση. Δεν έχετε δικαίωμα να παρουσιάζετε τις απόψεις του άλλου όπως σας βολεύουν για να τις χτυπήσετε.
Και με λύπη μου διαπιστώνω ότι στη διαστρέβλωση είσθε εσείς που ταυτίζεσθε με το ΚΚΕ. Η αριστερά δεν έχει ανάγκη από έναν νέο Ριζοσπάστη. Αξίζει πραγματικά καλύτερη τύχη.
Αθήνα, 1/11/2010
Κώστας Παπαδάκης
Κώστας Παπαδάκης
Μια μικρή απάντηση
Θα ήθελα να πω στον φίλο/σύντροφο (και όχι κύριο για εμάς) Κ. Παπαδάκη ότι έχει δίκιο για την παράλειψη της λέξης «και» στη φράση «Εμείς της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν είμαστε έξω από την κρίση της Αριστεράς. Το αντίθετο, είμαστε ένα από τα παράγωγά της. Αλλά είμαστε και κάτι άλλο, που υπάρχει εδώ και δεκαετίες στους κοινωνικούς χώρους, υπάρχει όλα τα χρόνια στους κοινωνικούς αγώνες» (όπως είναι διατυπωμένη στο Πριν, 24/10, ηλεκτρονική έκδοση, και κάπως διαφορετικά στην επιστολή του). Αν καταλαβαίνω καλά ελληνικά, οι άλλες δυνάμεις της ριζοσπαστικής Αριστεράς στερούνται ακριβώς αυτής της ιδιότητας του «κάτι άλλου». Σ’ αυτό ακριβώς εδράζεται η κριτική αναφορά του κειμένου μου ως προς τον Κ.Π., και στο δικαίωμα που πιστεύουν ότι έχουν οι φορείς του «κάτι άλλου» να θεωρούν τους υπόλοιπους αριστερούς συμβιβασμένους, να πω, διαχειριστές του συστήματος; Όσο για το «μονολιθικός», πάλι αν καταλαβαίνω καλά ελληνικά, το κείμενο δεν ασχολείται καν με τη μονολιθικότητα. Ίσως μια άλλη φορά…
Α. Α.
• Δεν έχει λογική ο ισχυρισμός ότι ο Δρόμος συστηματικά διαπράττει απρέπειες σε βάρος του σ. Παπαδάκη. Προσπαθήσαμε υπομονετικά να το εξηγήσουμε στον Κώστα, πλην όμως χωρίς, προς το παρόν, αποτέλεσμα. «Δ»
Σχόλια