Με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου, στα γρήγορα-γρήγορα δηλαδή, η κυβέρνηση προχώρησε στο ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, τα οποία είχαν βγει στο σφυρί από το ΤΑΙΠΕΔ επί της μνημονιακής κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου.
Μια ιδιωτικοποίηση που σωστά είχε ονομαστεί στο παρελθόν, «γερμανοποίηση», αφού κύριος μέτοχος της Fraport, του γερμανικού πυλώνα της κοινοπραξίας που κέρδισε το διαγωνισμό, είναι το γερμανικό Δημόσιο. Μέτοχος επίσης είναι η ίδια η Lufthansa, θυγατρική της οποίας ήταν σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για τη συγκεκριμένη παραχώρηση.
Τα 14 αεροδρόμια είναι αυτά της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Λέμε και καμιά μ… πού και πού
«Πρόκειται για καταστροφική επιλογή, πολλαπλά επιζήμια για την τοπική ανάπτυξη, την οικονομία και την κοινωνία. Η εκχώρηση της δημόσιας περιουσίας και μάλιστα περιφερειακών αεροδρομίων με πρωτεύοντα οικονομικό ρόλο, λόγω της συμβολής τους στον τουρισμό και τη μεταφορά εμπορευμάτων, συνιστά ιδεολογική νεοφιλελεύθερη εμμονή και όχι ανάγκη. […] Η πάγια θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τις υποδομές αερομεταφοράς είναι ότι η χώρα χρειάζεται δημόσια βιώσιμα αεροδρόμια, ασφαλή, λειτουργικά και με χαμηλό κόστος».
Γιώργος Σταθάκης
(Φεβρουάριος 2014, τότε βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ)