Ο αγελαδοσπουργιτόσαυρος, ένα προφητικά μεταλλαγμένο ον με κεφάλι αγελάδας, κορμί δεινόσαυρου και φτερά σπουργιτιού, ήταν ένα εμπνευσμένο σκιτσάκι που υποκαθιστούσε, προ δεκαετιών, την υπογραφή ενός καλού παιδικού φίλου, του σημερινού δημοσιογράφου Αρίστου Γιαννόπουλου.
Ο αγελαδοτυραννόσαυρος είναι ένα λιγότερο χαριτωμένο και σαφώς μεταγενέστερο, γενετικώς τροποποιημένο, βιοπροϊόν της εποχής μας.
Ο αγελαδοτυραννόσαυρος είναι ένα λιγότερο χαριτωμένο και σαφώς μεταγενέστερο, γενετικώς τροποποιημένο, βιοπροϊόν της εποχής μας.
Φέρει κεφαλήν αγελάδος -κατά προτίμησιν λευκότριχης και μυστακοφόρου- και σημαδεύεται από το σχετικό σπινθηροβόλο βλέμμα. Οι νευρωνικές συνάψεις του εγκεφάλου του θαυμαστού αυτού όντος είναι ευθύγραμμες και αποκλείουν τη δυνατότητα οποιασδήποτε σύνθετης ή/και αντισυμβατικής σκέψης.
Το κορμί του αγελαδοτυραννόσαυρου είναι γεμάτο μαύρα συνθετικά λέπια, που προβάλλουν αβίαστα από τα ομοιόχρωμα αθλητικά κολάν με τα οποία εμφανίζεται στις μαραθώνιες αθλητικές του δραστηριότητες. Καταλήγει, δε, σε μια τρομερή ουρά που, όταν συσπάται, σπέρνει τον τρόμο στον πληθυσμό και ιδιαίτερα στις εξ ορισμού παρασιτικές κατηγορίες του, όπως αυτές των μισθωτών, των συνταξιούχων, των ανέργων, των μητέρων και των νέων. Η συμπεριφορά του πρωκτοκινούμενου αυτού όπλου διαφοροποιείται αισθητά, όταν το συμπαθές ον κουρνιάζει δίπλα στους αγαπημένους αφέντες του: την Αγγέλα, τον Όλι, τον Ντομινίκ, τον Ζαν Κλοντ Ένα και τον Ζαν Κλοντ Δύο. Τότε, η τρομερή αυτή ουρά συμπεριφέρεται με την αβρότητα και την τρυφερότητα που χαρακτηρίζουν τις ουρίτσες της ευγενούς ράτσας των σκυλιών κανίς.
Οι λέξεις που χρησιμοποιεί το ημινοήμον αυτό ζώον είναι ελάχιστες, για τον απλό λόγο ότι δεν γνωρίζει περισσότερες. Χαρακτηριστικό των ομιλιών του είναι οι διαρκείς εμφατικές παύσεις, συνοδευόμενες από ένα συρόμενο (εξόχως εμβληματικό και αποκαλυπτικό της ιδιότυπης εκφραστικής του ευφυίας) «ααααααααααααα».
Δέσμιος των υποχρεώσεων τις οποίες επιβάλλει η υψηλή καταγωγή του και οι ιστορικές δεσμεύσεις του έναντι των αγαπημένων αφεντικών του, αλλά και των αγελαδοκαρχαριόσαυρων χορηγών και αγελαδοευνουχόσαυρων συνεργατών του, ο αγελαδοτυραννόσαυρος έχει βαθιά αίσθηση της μοναδικής ιστορικής του αποστολής. Η τελευταία συνίσταται στην κοινωνικογενετική τροποποίησή του, βιοψυχικά, ξεπερασμένου είδους του Homo sapiens και τη βίαιη μετάλλαξη των αντιπροσώπων του σε αγελαδοπληβειόσαυρους, αγελαδομπατιρόσαυρους, αγελαδολουζερόσαυρους και αγελαδοαποχαυνόσαυρους.
Το κορμί του αγελαδοτυραννόσαυρου είναι γεμάτο μαύρα συνθετικά λέπια, που προβάλλουν αβίαστα από τα ομοιόχρωμα αθλητικά κολάν με τα οποία εμφανίζεται στις μαραθώνιες αθλητικές του δραστηριότητες. Καταλήγει, δε, σε μια τρομερή ουρά που, όταν συσπάται, σπέρνει τον τρόμο στον πληθυσμό και ιδιαίτερα στις εξ ορισμού παρασιτικές κατηγορίες του, όπως αυτές των μισθωτών, των συνταξιούχων, των ανέργων, των μητέρων και των νέων. Η συμπεριφορά του πρωκτοκινούμενου αυτού όπλου διαφοροποιείται αισθητά, όταν το συμπαθές ον κουρνιάζει δίπλα στους αγαπημένους αφέντες του: την Αγγέλα, τον Όλι, τον Ντομινίκ, τον Ζαν Κλοντ Ένα και τον Ζαν Κλοντ Δύο. Τότε, η τρομερή αυτή ουρά συμπεριφέρεται με την αβρότητα και την τρυφερότητα που χαρακτηρίζουν τις ουρίτσες της ευγενούς ράτσας των σκυλιών κανίς.
Οι λέξεις που χρησιμοποιεί το ημινοήμον αυτό ζώον είναι ελάχιστες, για τον απλό λόγο ότι δεν γνωρίζει περισσότερες. Χαρακτηριστικό των ομιλιών του είναι οι διαρκείς εμφατικές παύσεις, συνοδευόμενες από ένα συρόμενο (εξόχως εμβληματικό και αποκαλυπτικό της ιδιότυπης εκφραστικής του ευφυίας) «ααααααααααααα».
Δέσμιος των υποχρεώσεων τις οποίες επιβάλλει η υψηλή καταγωγή του και οι ιστορικές δεσμεύσεις του έναντι των αγαπημένων αφεντικών του, αλλά και των αγελαδοκαρχαριόσαυρων χορηγών και αγελαδοευνουχόσαυρων συνεργατών του, ο αγελαδοτυραννόσαυρος έχει βαθιά αίσθηση της μοναδικής ιστορικής του αποστολής. Η τελευταία συνίσταται στην κοινωνικογενετική τροποποίησή του, βιοψυχικά, ξεπερασμένου είδους του Homo sapiens και τη βίαιη μετάλλαξη των αντιπροσώπων του σε αγελαδοπληβειόσαυρους, αγελαδομπατιρόσαυρους, αγελαδολουζερόσαυρους και αγελαδοαποχαυνόσαυρους.
Ν. Κουνενής
[email protected]
[email protected]
Διευκρίνιση: Επειδή αρκετοί αναγνώστες θεωρούν ότι οι δύο υπογραφές που εμφανίζονται στη στήλη ανήκουν σε ένα και το αυτό πρόσωπο, διευκρινίζουμε πως αυτό -αν και κολακευτικό για τους δυο μας και την επιτευχθείσα «χημεία»- δεν είναι αληθές. Τα κείμενα, όπως υποδηλώνει και η εκάστοτε υπογραφή στο κλείσιμό τους, τα γράφουν εναλλασσόμενοι -Σάββατο παρά Σάββατο- ο ΚΙΜΠΙ (κατά κόσμον Γιάννης Κιμπουρόπουλος) και ο Νίκος Κουνενής.
Σχόλια