Πήραν στις… πλάτες τους τα ταξί. Μπορεί ο «Καλλικράτης» να τίναξε στον αέρα την Τοπική Αυτοδιοίκηση και να ψάχνει ακόμα ο (κάθε) περιφερειάρχης (και δήμαρχος) αρμοδιότητες, υπαλλήλους, υπηρεσίες και πόρους, αλλά στο θέμα των ταξί είναι φανερό ότι παρήγαγε γρήγορα αποτελέσματα.
Αφού οι ταξιτζήδες κατασυκοφαντήθηκαν και κυνηγήθηκαν ανηλεώς από την κυβέρνηση, τους μεγαλο-επιχειρηματίες του τουρισμού και τα ΜΜΕ (με σημαιοφόρο, όπως πάντα, τον Σκάι) ήρθε, επιτέλους, η ώρα των περιφερειαρχών να δείξουν τι σημαίνει πραγματικά… αποκεντρωμένη διοίκηση.
O κ. Σγουρός σήκωσε το βάρος (έχει, άλλωστε, σχετική εμπειρία) των διαπραγματεύσεων με τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι χτες ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους.
Ο πολιτικός χειρισμός στην όλη υπόθεση είναι κάτι παραπάνω από κραυγαλέος, όπως και οι ασφυκτικές πιέσεις για τον τερματισμό της απεργίας, με την «υπόσχεση» οι περιφερειάρχες να… τιμήσουν τις δεσμεύσεις τους ότι δεν θα δέχονται και δεν θα εκδίδουν νέες άδεις ταξί, μέχρι να τελειώσει ο σχετικός διάλογος, με τον κ. Σγουρό, όμως, να επικαλείται πεισμόνως τη… νομιμότητα.
Ο (μέχρι πρότινος προϊστάμενος των περιφερειαρχών) κ. Ραγκούσης είναι σαφής και ξεκάθαρος για τις προθέσεις του, έχοντας την κάλυψη του (κολλητού του) πρωθυπουργού και τις δεσμεύσεις της τρόικας. Κατάφερε, χρησιμοποιώντας την «αναβαθμισμένη αυτοδιοίκηση», να εκτονώσει την κατάσταση, σώζοντας τη χώρα και τον τουρισμό –προφανώς, έστω προσωρινά, και τη θέση του.
Μάλιστα, η από τηλεοπτικού αέρα αποστροφή του κ. Σγουρού χτες ότι υπάρχουν 5.000-6.000 αιτήσεις, με τις 2.000 απ’ αυτές να έχουν κατατεθεί από ένα άτομο, δείχνει ξεκάθαρα προς τα πού πάει το πράγμα.
Ακόμα ένας χειρισμός, με τον οποίο η κυβέρνηση κερδίζει χρόνο. Ξέρουν, όμως, πολύ καλά ότι όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους και με ακόμα μεγαλύτερη ένταση.
O κ. Σγουρός σήκωσε το βάρος (έχει, άλλωστε, σχετική εμπειρία) των διαπραγματεύσεων με τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι χτες ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους.
Ο πολιτικός χειρισμός στην όλη υπόθεση είναι κάτι παραπάνω από κραυγαλέος, όπως και οι ασφυκτικές πιέσεις για τον τερματισμό της απεργίας, με την «υπόσχεση» οι περιφερειάρχες να… τιμήσουν τις δεσμεύσεις τους ότι δεν θα δέχονται και δεν θα εκδίδουν νέες άδεις ταξί, μέχρι να τελειώσει ο σχετικός διάλογος, με τον κ. Σγουρό, όμως, να επικαλείται πεισμόνως τη… νομιμότητα.
Ο (μέχρι πρότινος προϊστάμενος των περιφερειαρχών) κ. Ραγκούσης είναι σαφής και ξεκάθαρος για τις προθέσεις του, έχοντας την κάλυψη του (κολλητού του) πρωθυπουργού και τις δεσμεύσεις της τρόικας. Κατάφερε, χρησιμοποιώντας την «αναβαθμισμένη αυτοδιοίκηση», να εκτονώσει την κατάσταση, σώζοντας τη χώρα και τον τουρισμό –προφανώς, έστω προσωρινά, και τη θέση του.
Μάλιστα, η από τηλεοπτικού αέρα αποστροφή του κ. Σγουρού χτες ότι υπάρχουν 5.000-6.000 αιτήσεις, με τις 2.000 απ’ αυτές να έχουν κατατεθεί από ένα άτομο, δείχνει ξεκάθαρα προς τα πού πάει το πράγμα.
Ακόμα ένας χειρισμός, με τον οποίο η κυβέρνηση κερδίζει χρόνο. Ξέρουν, όμως, πολύ καλά ότι όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους και με ακόμα μεγαλύτερη ένταση.
Μ.Σ.
Σχόλια