Περί τα 70 εκατ. (σύμφωνα με πληροφορίες) αποζημίωση πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο για ένα έργο το οποίο ούτε καν ξεκίνησε ποτέ. Ο λόγος για την Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης, έργο του οποίου τη Σύμβαση Παραχώρησης κατήγγειλε ο ίδιος ο Παραχωρησιούχος εργολάβος πριν από τρία και πλέον χρόνια. Άλλο ένα σκάνδαλο σε συνέχεια των σκανδαλωδών Συμβάσεων Παραχώρησης των εθνικών δρόμων.
Η συγκεκριμένη Σύμβαση, όπως αναδεικνύει σε Επίκαιρη Ερώτησή της προς τον υπουργό Υποδομών η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ευ. Αμμανατίδου-Πασχαλίδου, «έβριθε, καθώς αποδείχθηκε, “λεόντειων” όρων σε βάρος του Δημοσίου, ενώ η υλοποίησή της θα κατέληγε σε βάναυση παραμόρφωση του παράλιου μετώπου της πόλης. Αναδείχθηκαν η μνημειώδης προχειρότητα του σχεδιασμού του έργου, η παντελής έλλειψη ωρίμανσης (λ.χ. αδειοδοτήσεις από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού αναιρέθηκαν μετά την υπογραφή της Σύμβασης) και η έλλειψη συντονισμού και οριστικών δεσμευτικών συμφωνιών με άλλους εμπλεκόμενους φορείς της πόλης (ΟΛΘ, δήμος, κλπ.)».
Μετά τα εκατομμύρια της αποζημίωσης, «Έχουν αναζητηθεί πάσης φύσεως ευθύνες γι’ αυτή την απαράδεκτη επιβάρυνση του Δημοσίου για ένα έργο που δεν έγινε ποτέ και, όπως έχει περίτρανα αποδειχθεί, δεν έπρεπε να γίνει ποτέ;» ρωτά η βουλευτής.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!