Πριν λίγες μέρες δόθηκαν στη δημοσιότητα τα ποσά που δαπάνησε η Τράπεζα Πειραιώς στα ΜΜΕ όλων των ειδών για να διαφημιστεί. Συνολικά η τράπεζα έδωσε το πρώτο εξάμηνο του 2016 9,9 εκατομμύρια ευρώ, πολύ περισσότερα, λ.χ. από την Εθνική Τράπεζα η οποία τις προάλλες δημοσίευσε τις δικές της δαπάνες, κατά το ίδιο διάστημα, συνολικού ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Ενδεικτικά, η Τράπεζα Πειραιώς πρόσφερε για να διαφημιστεί:
- στον Όμιλο Καθημερινής – ΣΚΑΪ (680.470 ευρώ),
- στο Πρώτο Θέμα (671.600 ευρώ),
- στον ΑΝΤΕΝΝΑ (564.610 ευρώ),
- στο ΕΘΝΟΣ (532.400 ευρώ),
- στον ΔΟΛ (483.750 ευρώ),
- στον ALPHA (296.850 ευρώ + 125.000 ευρώ στο Αλ Τσαντίρι),
- στον Όμιλο των Παραπολιτικών (254.000 ευρώ),
- στο Mega (181.145 ευρώ),
- στο STAR (166.990 ευρώ),
- στην DPG, του Δ. Γιαννακόπουλου – newsbomb.gr, (187.500 ευρώ),
- στον Όμιλο Χατζηνικολάου – Real (165.000 ευρώ),
- στον Ελεύθερο Τύπο (155.500 ευρώ),
- στο ΚΑΠΙΤΑΛ (152.150 ευρώ),
- στο Action24 (150.000 ευρώ),
- στον Kiss FM (140.000 ευρώ),
- στην ΑΥΓΗ (100.000 ευρώ),
- στον Hot FM (125.000 ευρώ),
- στη Δημοκρατία (100.000 ευρώ),
- στο ΚΡΗΤΗ TV (99.600 ευρώ),
- στην ΑΠΟΨΗ (94.500 ευρώ),
- στον Oasis FM (91.600 ευρώ),
- στα Επίκαιρα των εκδ. Λιβάνη (84.000 ευρώ),
- στο euro2day (83.750 ευρώ),
- στο «Ε» T.V (79.410 ευρώ),
- στη zougla.gr (76.750 ευρώ),
- στο Ποντίκι (73.500 ευρώ)
Ο Δημήτρης Τρίμης σε άρθρο του την περασμένη Τετάρτη για την Εφημερίδα των Συντακτών σχολιάζει: «Εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα ποσά σε άγνωστα Μέσα της περιφέρειας και σε μεμονωμένους γνωστούς δημοσιογράφους για την παροχή αγνώστων διαφημιστικών υπηρεσιών. Η Εφημερίδα των Συντακτών, μάλλον ριγμένη φαίνεται και αυτή τη φορά στην κατανομή της διαφήμισης, με βάση τις κυκλοφορίες της και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας efsyn.gr. Έλαβε διαφήμιση της Τράπεζας Πειραιώς αξίας 53.000 ευρώ. Οι συλλογισμοί και τα συμπεράσματα δικά σας».