Μεγάλη ήταν η κινητικότητα που επέδειξε πριν από την πανεργατική απεργία της Τετάρτης, η Κίνηση Δικαίωμα στην Αθήνα.
Στόχος όλου του σχεδιασμού ήταν η ανάδειξη της σημασίας που έχει η επιτυχία της απεργίας στις δεδομένες συνθήκες της άνευ προηγουμένου επίθεσης που εξαπολύει η κυβέρνηση.
Κεντρικά στοιχεία του σχεδιασμού ήταν η ενημέρωση των εργαζομένων και η παρότρυνση να συμμετάσχουν στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση. Εργαλεία, οι εξορμήσεις και ο ακτιβισμός. Οι κινήσεις κορυφώθηκαν το επταήμερο πριν από την απεργία, όταν δεκάδες μέλη της Κίνησης πραγματοποίησαν περιοδείες και εξορμήσεις σε εργοστάσια στην περιοχή του Κηφισού, σε call center με εκατοντάδες εργαζομένους, όπως αυτό της Eurobank.Κορυφαίες στιγμές αυτής της κίνησης, ήταν η παρέμβαση σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας, αλλά και η μοτοδιαδήλωση. Πιο συγκεκριμένα, το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου νέοι εργαζόμενοι μπήκαν σε θέατρο της Αθήνας και απευθύνθηκαν στον κόσμο καλώντας τον να συμμετέχει στην απεργία, εν μέσω επιδοκιμασιών από τους θεατές.
Την παραμονή της απεργίας, μέλη της Κίνησης πραγματοποίησαν μηχανοκίνητη πορεία προπαγάνδισης της απεργίας στο κέντρο της Αθήνας. Με πολλές στάσεις στη διάρκεια της διαδρομής, ενημέρωσαν και μοίρασαν σε εκατοντάδες ανθρώπους το απεργιακό υλικό της Κίνησης. Στην συγκέντρωση της Τετάρτης εντύπωση προκάλεσαν οι ψυκτικοί με τα ομοιόμορφα πορτοκαλί μπλουζάκια που διαδήλωσαν στο μπλόκ του Δικαιώματος. Ανάλογες δράσεις έγιναν και σε άλλες πόλεις (Πάτρα, Θεσσαλονίκη), ενώ στο Ηράκλειο της Κρήτης η μοτοδιαδήλωση διοργανώθηκε από κοινού με το σωματείο κούριερ της πόλης.