Κλιμακώνει συνεχώς τις προκλήσεις ο υπουργός της ΔΗΜΑΡ
Το κοκτέιλ προκλητικότητας, εχθρότητας προς τους εργαζομένους και υποταγής στην τρόικα, που επιδεικνύει ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, δεν έχει προηγούμενο. Στο μέτωπο των υπαλλήλων των δήμων, όπου οι απολύσεις βαφτίζονται διαθεσιμότητα, προστέθηκαν πλήθος διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ και ΤΕΙ. Στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων τέθηκαν σε διαθεσιμότητα 22 εργαζόμενοι, ενώ το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αναδείχθηκε «πρωταθλητής», διαγράφοντας από τα μητρώα εργαζομένων του 97 υπαλλήλους. Δεν προξενεί απορία, λοιπόν, το γεγονός ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι των πανεπιστημίων συντονίζουν πλέον τις κινητοποιήσεις τους με τους εργαζομένους στους δήμους, οι οποίοι βρίσκονται επί ποδός πολέμου. Ήδη προχθές, Πέμπτη, οι τελευταίοι έστησαν μπλόκο στην ελληνογερμανική συνάντηση δημάρχων σε ξενοδοχείο του Αμαρουσίου, ενώ την Παρασκευή συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας τους στην Πλατεία Καραϊσκάκη και πραγματοποίησαν πορεία προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Φυσικά, ο υπουργός αρνήθηκε να τους δει. Η ΠΟΕ-ΟΤΑ θα πραγματοποιήσει νέα διήμερη απεργία την Δευτέρα και την Τρίτη. Ακόμη, ο κ. Μανιτάκης ανακοίνωσε την επέκταση της «κινητικότητας» σε όλον το δημόσιο τομέα, αναλύοντας ένα καθεστώς που ο εργαζόμενος θα στέλνεται στα 4 σημεία του ορίζοντα, με μισθό ψίχουλα, με την ποινή της απόλυσης αν αρνηθεί. Την ίδια στιγμή έθεσε πραξικοπηματικά σε διαθεσιμότητα όλους τους υπαλλήλους Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου που ανήκουν σε φορείς που δεν απέστειλαν λίστες διαθεσιμότητας, ενώ ανακοίνωσε ότι από το νέο έτος δεν θα γίνεται καμία πληρωμή υπαλλήλου παρά μόνο από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών, που ελέγχει εκείνος.
Είναι ξεκάθαρο ότι το πολιτικό σύστημα της διαπλοκής εκδικείται με λύσσα τον κόσμο που υπερασπίζεται το δικαίωμά του στην εργασία. Αυτός ακριβώς ο κόσμος δηλώνει ότι κανένας εργαζόμενος δεν θα μείνει μόνος, ότι είναι μονόδρομος οι εργαζόμενοι ΙΔΑΧ, οι μόνιμοι υπάλληλοι, οι αυτοδιοικητικοί φορείς, όλοι μαζί να μπουν στον αγώνα για να μην περάσει η διάλυση της κοινωνίας.
Η.Σ.