Η Αγία Σοφία δεν είναι «μνημείο της παγκόσμιας κληρονομιάς».
Είναι μνημείο της ελληνορωμαϊκής κληρονομιάς, που έχει παγκόσμια σημασία!
Γλυκά-γλυκά, 30 χρόνια τώρα μάς έχουν μάθει να λέμε μαλακίες.
Να διστάζουμε να σκεφτούμε.
Να ντρεπόμαστε να πούμε τις αλήθειες που διαπιστώνουμε.
«Ο Παρθενώνας είναι μνημείο της παγκόσμιας κληρονομιάς» (το γράφουν και οι ταμπελίτσες στην Ακρόπολη).
Τρίχες!
Ο Παρθενώνας είναι μνημείο της ελληνικής κληρονομιάς, που έχει παγκόσμια σημασία.
Οι πυραμίδες της Αιγύπτου δεν είναι «μνημεία της παγκόσμιας κληρονομιάς», είναι μνημεία του αιγυπτιακού πολιτισμού, που έχουν παγκόσμια σημασία.
***
Όπως έλεγε ο Θουκυδίδης κι επανέλαβε ο Όργουελ συν χιλιάδες άλλοι: η σύγχυση των εννοιών και των λέξεων είναι ο καλύτερος μηχανισμός χειραγώγησης των ανθρώπων από την Εξουσία.
Και ο καλύτερος τρόπος για την πολιτική και οικονομική υποταγή ενός λαού, είναι η αποκοπή του από τον πολιτισμό του.
———————————————————————————–
Η CIA, αρχής γενομένης από το 1948 στο Παρίσι, άρχισε την ήπια διείσδυση σε πολιτιστικά περιοδικά (στα προοδευτικά) ή στη διαμόρφωση του έργου αριστερών δημοσιογράφων, συγγραφέων και άλλων καλλιτεχνών με σκοπό όχι να αποκηρύξουν την Αριστερά, αλλά να τη στρέψουν απαλά προς όσο το δυνατόν ανώδυνη για το σύστημα θεματολογία.
Από το «στρογγύλεμα» φθάσαμε στις μέρες μας στην υπαγόρευση (ειδ’ αλλιώς στον εξοστρακισμό).
Διά της πολιτικής ορθότητος, του μεταμοντερνισμού και, εν τέλει, της woke ατζέντας (με τη συμμετοχή σε αυτό το έγκλημα της ενσωματωμένης και ντροπιασμένης Αριστεράς), φθάσαμε στη δημιουργία και την καθιέρωση μιας ενοχικής σχέσης του λαού με τον πολιτισμό του.
Με μηχανισμούς όπως η USAID, τα πέι-ρολς, οι ΜΚΟ, τα πολιτιστικά Ιδρύματα (τύπου Νιάρχου ή Ωνάση) και το Υπουργείο Πολιτισμού, ο λαός κατηγορείται για τα ήθη του, για τους μύθους του, τις παραδόσεις του, ενώ ο πολιτισμός που του επιβάλλεται, αφ’ ενός είναι ένα πεδίο χοντρής ’κονόμας των επιτηδείων (συνήθως καλλιτεχνών της δεκάρας), κι αφ’ ετέρου ένα σφαγείο όπου σφάζεται η σχέση του λαού με την ψυχή του.
Και βυθιζόμαστε.
Όχι, ο χορός του Ζαλόγγου δεν έγινε ποτέ και «καθίστε καλά»! Όχι, ο μύθος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά δεν έπαιξε ρόλο στην Επανάσταση του 1821 (αντιθέτως ρόλο έπαιξε η Τράπεζα της Αγγλίας). Από τότε χρωστάτε και σκάστε. Μόνον Μνημόνια αξίζετε! (Αυτό είναι αλήθεια, διότι ο Τσίπρας υπονόμευσε ακόμα και την Ακρόπολη).
Στα δε σχολεία γίνεται η μεγάλη σφαγή. Τι ξέρουν σήμερα οι πιτσιρικάδες για τη Μεγάλη Ελλάδα, για τη Μάγκνα Γκρέτσια; Οι Ιταλοί ξέρουν! Την αναδεικνύουν! Την ονομάζουν! Και τη θεωρούν συστατικό στοιχείο της κληρονομιάς τους και της ταυτότητάς τους! (Παγκόσμιας σημασίας βεβαίως).
Εμείς, την τύφλα μας!
Τι ξέρουν τα παιδιά για τα χιλιάδες ελληνικά, ελληνιστικά, ελληνορωμαϊκά και βυζαντινά μνημεία στη Μικράν Ασία και τη Μέση Ανατολή; Οι Τούρκοι ξέρουν (βασίζουν σε αυτά τον τουρισμό τους, αλλά όχι τον πολιτισμό τους). Τα ενσωματώνουν, τα αλλοιώνουν, τα καταστρέφουν (με αυτήν τη σειρά και αναλόγως).
***
Μιλάμε για «χαμένες πατρίδες». Καλύτερα να μιλάμε για «ξεπουλημένες πατρίδες» – εις ό,τι αφορά το ελληνικό κράτος και το κυρίαρχο πολιτικό σύστημα.
Ακόμα και η γλώσσα μας εβλήθη! Δεν είναι… συνεχής! Κι αυτό ανέλαβαν να το διεκπεραιώσουν οι πιο γελοίοι απ’ τους «αριστερούς» που υπήρξαν σ’ αυτόν τον τόπο. Ούτε το ελληνικό έθνος έχει συνέχεια! Τον Ερωτόκριτο τον έγραψε ο Ζβούντου Κβασούντου στα Σουαχίλι, κι ο Ρωμανός ο Μελωδός εξαφανίσθηκε μέσα στους αιώνες, όπως μαρτυρά και το Τραγούδι του Νεκρού Αδερφού, αδέρφια.
———————————————————————————–
Γελοίοι; (κακώς τους αποκαλώ έτσι) – αλλιώς θα τους αποκαλούσε η CIA του 1948 και η USAID του 2025.
Ντρεπόμαστε λοιπόν να μιλάμε για τον πολιτισμό μας κι έτσι δεν τον νιώθουμε, κι έτσι δεν παίρνουμε δύναμη απ’ αυτόν.
Ή, τον αγνοούμε (σκόπιμης αμορφωσιάς ένεκεν) και γινόμαστε η μάζα που γιορτάζει το Χάλογουιν, καταναλώνει τις διαφημίσεις της, και φοβάται διαρκώς ότι η ζωή της μπορεί να γίνει χειρότερη. Και κάθεται καθηλωμένη.
***
Ο Παρθενώνας λοιπόν είναι ένα δημιούργημα (σήμερα μνημείο) του ελληνικού πολιτισμού που έχει παγκόσμια σημασία.
Η κυρία Μενδώνη (και όλοι οι προγενέστεροι υπουργοί) που βάζουν ταμπελάκια στην Ακρόπολη περί «παγκόσμιας κληρονομιάς», τα ΜΜΕ (κυρίως η τηλεόραση), καθώς και η πλειονότης των καθηγητών στα ΑΕΙ, που μιλάνε στους Έλληνες σαν να είναι άσχετοι με την αρχοντιά τους,
τους αποκόπτουν απ’ το μέλλον (τους), όχι μόνον από το παρελθόν (τους).
ΣΤΑΘΗΣ Σ.
27●ΧΙ●2025








































































