Σχέδιο Νόμου: «Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλες διατάξεις για το σιδηροδρομικό τομέα».

Με απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Δικτύων από τούδε και στο εξής καταργούνται τα κάτωθι τραγούδια, προκειμένου να λειτουργήσει το σχέδιο εξυγίανσης και να διαγραφεί ένα «λαμπρό μέλλον» για τον ΟΣΕ:
– «Τρένο των 9.10» σε ποίηση του Μιχάλη Γκανά.
– «Το τρένο φεύγει στις 8», σε ποίηση Μάνου Ελευθερίου.
– «Τα τρένα που φύγαν», σε στίχους Βαγγέλη Γκούφα.
– «Σ’ ένα εξπρές», σε στίχους του Κυριάκου Ντούμου.
– «Κάνε κάτι να χάσω το τρένο», του Τάκη Μουσαφίρη.
– «Ταχεία», σε στίχους του Νίκου Μπακογιάννη.
– «Τρένο», από το άλμπουμ «9 πληρωμένα τραγούδια» του συγκροτήματος Τρύπες.

Επίσης, καταργούνται τα τραγούδια: «Το τρένο» – Αννα Βίσση, «Μυστήριο τρένο» – Χρήστος Θηβαίος, κατά το ήμισυ το «Πάρ’ το τρένο, πάρ’ το πλοίο» – Σταμάτης Κόκοτας, «Μέσα στο τρένο Γερμανίας Αθηνών» – Στέλιος Καζαντζίδης.

Σε τροπολογία που κατατέθηκε από βουλευτές και έγινε δεκτή από τον υπουργό καταργούνται και οι κάτωθι ταινίες:
– «Το τρένο του μεσονυχτίου» του Ρουέι Κιταμούρα.
– «Σε έναν συνοριακό σταθμό» της Νάνσυ Σπετσιώτη, βασισμένη στο λογοτεχνικό έργο του Αντώνη Σαμαράκη.
– «Το τρένο της μεγάλης φυγής» του Αντρέι Κοντσαλόφσκι.
– «Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές» του Φρέντ Τσίνεμαν.
– «Το νυχτερινό τρένο» του Γίναν Ντιάο.
– «Το κόκκινο τρένο» του Τάκη Σιμονέτου.
– «Εφιάλτης στο τρένο» του Γκίντεον Ραλφ».
Να σημειωθεί ότι στην τροπολογία εντάσσονται και οι ταινίες που στις σκηνές τους περιλαμβάνουν εικόνες από σιδηροδρομικούς σταθμούς και αμαξοστοιχίες.
Η ισχύς των λοιπών διατάξεων του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεσή του ως νόμου του Κράτους.

Ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων,
Δημήτριος Ρέππας*

* Συγκρατείστε το όνομα του υπουργού, καθώς στο μέλλον θα γραφτεί με μελανά γράμματα στα κατάστιχα της ιστορίας. Ως θλιβερό και γελοίο ενεργούμενο μιας “εγκληματικής” κυβέρνησης η οποία σε μια συνεδρίαση διέγραψε μια ολόκληρη εκατονταετία σιδηροδρομικού πολιτισμού, θεωρώντας τον ως ένα ακόμα ασύμφορο (μεταφορικό και ) οικονομικό μέγεθος…

 

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!