Με καραβάκια θα μετακινούνται οι Θεσσαλονικείς σε περίπου δύο χρόνια, αν υλοποιηθεί το έργο θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, όπως έχει εκπονηθεί.
Στο «παιχνίδι» μπαίνει ως φορέας υλοποίησης η Εγνατία Οδός Α.Ε., η οποία θα αναλάβει να κινήσει τις διαδικασίες για την εκπόνηση των μελετών, αλλά και για την αδειοδότηση της παραχώρησης αιγιαλού από τις αρμόδιες υπηρεσίες, που αποτελεί προϋπόθεση για να πραγματοποιηθεί το έργο που θα «ενώσει» με καραβάκια τη Θεσσαλονίκη με την Περαία.
Ο συνολικός προϋπολογισμός, που εκπονήθηκε το 2011 με ευθύνη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής του Υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων, ανέρχεται -κατ’ εκτίμηση- στο ποσό των 8.260.000 ευρώ. «Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ ή το Πράσινο Ταμείο, έχει αποφασιστεί τη χρηματοδότηση να αναλάβει το Ταμείο της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης.
Το χρονοδιάγραμμα του έργου εκτιμάται σε 12 μήνες από την ανάθεση σε μελετητή, για την εκπόνηση και έγκριση Οριστικών Μελετών. Η κατασκευή των πέντε προβλητών αφορά στις αντίστοιχες στάσεις της βασικής διαδρομής οι οποίες χωροθετούνται ως εξής: Πλατεία Ελευθερίας (Δήμος Θεσσαλονίκης), Δημαρχείο (Δήμος Θεσσαλονίκης), Μέγαρο Μουσικής (Δήμος Θεσσαλονίκης), Μαρίνα Αρετσούς (Δήμος Καλαμαριάς), Νέοι Επιβάτες (Δήμος Θερμαϊκού).