Συνθήκες μονοπωλίου είδε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πίσω από την επιδιωκόμενη συγχώνευση της Olympic Air και της Aegean. Και αποφάσισε αρνητικά ως προς το σχετικό αίτημα των κυρίων Βγενόπουλου και Βασιλάκη αντίστοιχα.

Στο αιτιολογικό της απόφασης ο κ. Αλμούνια είπε πως «η συγχώνευση μεταξύ της Aegean και της Olympic θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο στην Ελλάδα και συνεπώς σε υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για τους Έλληνες και τους τουρίστες που ταξιδεύουν μεταξύ Αθήνας και νήσων» χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει αν η Κομισιόν μπορεί να ελέγξει τι πραγματικά συμβαίνει σήμερα. Γιατί ακόμα και αν δεν το ξέρουν στις Βρυξέλλες οι δύο εταιρίες, στην πραγματικότητα, λειτουργούν ως μία. Χαρακτηριστικά είναι τα νέα δρομολόγια σε βασικούς προορισμούς.
Στο Ηράκλειο, για παράδειγμα, προ συγχώνευσης υπήρχαν δύο ανταγωνιστικές πτήσεις στις ώρες αιχμής. Αυτό οδηγούσε σε συγκράτηση των τιμών και ασφαλώς περισσότερες θέσεις για το κοινό. Σήμερα οι πτήσεις γίνονται εναλλάξ με αποτέλεσμα να υπάρχει μία πτήση ανά δύο ή τρεις ώρες και με προφανείς επιπτώσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Με αυτά τα δεδομένα, ο κ. Βγενόπουλος άρχισε ήδη τις εκκαθαρίσεις του πλεονάζοντος προσωπικού, αφού στο τέλος του 2010 απολύθηκαν οι 23 από τους 57 εργαζόμενους στο Ηράκλειο.
Μ.Δ.

 

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!