Νέες μειώσεις μισθών-επιδομάτων στην Carrefour Μαρινόπουλος

Ανάστατοι είναι οι εργαζόμενοι στα καταστήματα της αλυσίδας Carrefour Μαρινόπουλος διαπιστώνοντας στις τελευταίες μισθοδοσίες τους μονομερή κατάργηση επιδομάτων από την οποία, σύμφωνα με καταγγελίες, μειώνονται οι αποδοχές τους από 50 έως 200 ευρώ. Όπως καταγγέλλει το επιχειρησιακό σωματείο, η αρχή έγινε από το Δώρο Χριστουγέννων, ενώ οι περικοπές δεν εξαιρούν ακόμα και εργαζόμενους που εργάζονται με μειωμένο ωράριο και οι αποδοχές τους δεν ξεπερνούν τα 250 ευρώ το μήνα. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα η ίδια η Μαρινόπουλος Α.Ε., απασχολεί περίπου 13.000 εργαζόμενους, με τους μισούς από αυτούς να εργάζονται με μειωμένη απασχόληση. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα μας, ενώ διατηρεί τα πρωτεία σε τζίρο μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Η «ελληνική επιχείρηση», όπως διαφημίζεται μετά την εξαγορά του ποσοστού που κατείχε η γαλλική πολυεθνική Carrefour, διατηρεί υψηλή κερδοφορία και πραγματοποιεί επενδύσεις, όπως η πρόσφατη εξαγορά 19 καταστημάτων στην Αλβανία.
Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων στη δική της καταγγελία μιλά για «καραμπινάτη παρανομία» και τονίζει ότι η επιχείρηση Μαρινόπουλος Α.Ε. έχει προσχωρήσει στην κλαδική σύμβαση του εμπορίου από τον περασμένο Ιούλιο, από την οποία δεσμεύεται νομικά.

Πρωτοστατεί
Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ δεν είναι η πρώτη φορά που επιτίθεται στις παροχές των εργαζομένων, αφού και το 2012 έσυρε το χορό των περικοπών. Όπως καταγγέλλουν τα σωματεία του χώρου, έχει οδηγήσει την πλειονότητα των εργαζομένων να εργάζονται με ωρομίσθιο και απολαβές που δεν ξεπερνούν τα 400 ευρώ. Μόλις πρόσφατα πρωτοστάτησε στην κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, σπεύδοντας να συμμετάσχει με το άνοιγμα των καταστημάτων της στην εφαρμογή του νέου νόμου για τις 7 εργάσιμες Κυριακές στο εμπόριο.
«Όσο και να προσπαθεί να δείξει ένα ψεύτικο κοινωνικό προφίλ, οι πράξεις της και η καθημερινότητά της την διαψεύδουν παταγωδώς», αναφέρει στην καταγγελία του το επιχειρησιακό σωματείο. Η διοίκηση της αλυσίδας επιδεικνύει ιδιαίτερη επιμέλεια στην εικόνα που περνά προς τα έξω.
Τον περασμένο Νοέμβριο βραβεύτηκε στα Αριστεία Εταιρικής Υπευθυνότητας που μοιράζει η Ένωση Διαφημιζομένων για την ενίσχυση των κοινωνικών παντοπωλείων, ενώ μόλις πρόσφατα έλαβε τρεις διακρίσεις στα βραβεία Retail Awards. Την ίδια στιγμή η εμπορική πολιτική της έχει απομακρύνει πολλούς προμηθευτές της.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!