Ποιος ζημιώνει τον τουρισμό;

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα της εγκατάλειψης των απομακρυσμένων νησιών από τις ελληνικές κυβερνήσεις αποτελεί η περιπέτεια της Γαύδου, η οποία κατακαλόκαιρο έμεινε αποκλεισμένη τουλάχιστον επί 10 μέρες μετά την αλλαγή των κανόνων ασφαλείας που προκύπτουν από την ευρωπαϊκή οδηγία 9818. Κι όμως, η ισχύς της οδηγίας ήταν εδώ και αρκετά χρόνια γνωστό ότι θα εκκινήσει από τη συγκεκριμένη ημερομηνία, αλλά κανείς δεν έκανε το παραμικρό.

Έτσι, τα πλοία «Σαμαριά» και «Δασκαλογιάννης» κρίθηκαν πλέον ακατάλληλα για μεταφορά επιβατών και η Γαύδος έμεινε χωρίς τακτική συγκοινωνία εν μέσω της θερινής περιόδου και ενώ οι ανάγκες του νησιού είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Λύση δόθηκε για άλλη μια φορά στο «και πέντε» και πάλι με τις παρεμβάσεις υπουργών που κατάγονται από την Κρήτη προς άλλους υπουργούς, στην αρμοδιότητα των οποίων εμπίπτει το ζήτημα.
Τελικά μετά και τις προσπάθειες του κοινοτάρχη του νησιού Ευστράτιου Λαμπάκη, βρέθηκε λύση και αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή το Ε/Γ-Τ/Ρ Αλέξανδρος, το οποίο μέχρι πρότινος εκτελούσε δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς – Αίγινα, ενώ τα άλλα δύο «ακατάλληλα» πλέον πλοία θα εξακολουθήσουν δύο φορές την εβδομάδα να μεταφέρουν οχήματα (και μόνο 12 επιβάτες).  Ωστόσο, μέχρι την ώρα που γράφονταν οι γραμμές αυτές το Αλέξανδρος δεν είχε ξεκινήσει δρομολόγια και ο κοινοτάρχης έδινε μάχη περιφερόμενος από υπουργείο σε υπουργείο για να περισώσει ότι απέμεινε από την τουριστική περίοδο στο νησί του.

Μ.Δ.

Σχόλια

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθειά μας!